Διευθυντής Μάρκετινγκ (marketing) ---> Ο ρόλος στη
Βιομηχανία
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ (marketing) του εργοστασίου είναι
υπεύθυνος για όλες τις δραστηριότητες της επιχέιρησης που στοχεύουν στην
δι΄λαθεση των παραγομένων προιόντων στην αγορά. Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ , για
να χαράξει τη στρατηγική που θα ακολουθεί, συνεργάζεται πρώτα κυρίως με τον
Μηχανικό Σχεδιασμού προιόντος, τον Μηχανικό παραγωγής και τον Διευθυντή
Οικονομικών
ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ
Οργάνωση και
διεύθυνση όλων των δραστηριοτήτων του Τμήματος Μάρκετινγκ και Πωλήσεων
Θα αποτελεί μέρος
της ανώτερης Διευθυντικής ομάδας και θα συμμετέχει στην ετοιμασία του ετήσιου
προϋπολογισμού της εταιρίας καθώς και της παρακολούθησης αυτού.
Σχεδιασμός
στρατηγικής κατεύθυνσης μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Πλήρη γνώση και
αντίληψη των ενεργειών του ανταγωνισμού.
Επιλογή και
συντονισμό των μέσων επικοινωνίας για υλοποίηση του πλάνου Marketing.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Δίπλωμα ή
Μεταπτυχιακός τίτλος στο Marketing ή άλλο συναφή κλάδο.
Πολύ καλή γνώση του
Λιανεμπορίου και της Κυπριακής Αγοράς.
Άριστη γνώση της
Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
Οργανωτικές και
διοικητικές ικανότητες.
Πολύ καλές γνώσεις
Η/Υ (MS Office).
Άριστες
επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και στις δημόσιες
σχέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου