Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016
































Στην ίδια κατηγορία


Υπεύθυνος ανθρωπίνων πόρων & διαχείρισης


Τεχνικός πωλήσεων


Διευθυντής πωλήσεων


Οικονομικός διευθυντής


Υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων


Οικονομικός Αναλυτής



Σύνοψη
Το βασικό καθήκον ενός υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων είναι η προώθηση της εικόνας της εταιρείας ή του οργανισμού όπου εργάζεται. Ειδικά στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας απαιτείται επίσης γνώση όλων των στοιχείων που αναφέρονται στην βιωσιμότητα, την αειφορία και την περιβαλλοντική προστασία.


Οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων είναι ειδικοί στην επικοινωνία και προωθούν την εμπορική ταυτότητα του οργανισμού. Επίσης ενισχύουν τις μεθόδους που χρησιμοποιεί ο οργανισμός για τη μείωση των επιδράσεων στο περιβάλλον από τις δραστηριότητές του.


Οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων σχεδιάζουν, συντονίζουν και εκτελούν σχέδια επικοινωνίας, για τις δραστηριότητες του οργανισμού. Κατόπιν κοινοποιούν μέρος αυτών στους εργαζόμενους, τους προμηθευτές, τους εξωτερικούς συνεργάτες και τους πελάτες. Παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, τις δραστηριότητές της, το ιστορικό της και την στρατηγική της. Για αυτό χρησιμοποιούν όλα τα επικοινωνιακά μέσα και οργανώνουν αντίστοιχα γεγονότα όπως επισκέψεις σε άλλες εταιρείες, εκθέσεις ή σεμινάρια.


Οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων συνήθως προσλαμβάνονται απευθείας από τον εκάστοτε οργανισμό, αλλά μπορούν και να εργαστούν για οργανισμούς που ειδικεύονται στις δημόσιες σχέσεις ή ως ανεξάρτητοι σύμβουλοι. Επικοινωνούν καθημερινά με τη διοίκηση, τους τεχνικούς πωλήσεων και τους οικονομικούς διευθυντές. Η εργασία ποικίλει ανάλογα με τον προϋπολογισμό και το μέγεθος του τμήματος προώθησης, της στρατηγικής και το συνολικό προϋπολογισμό της εταιρείας.


Οι κύριες εργασίες ενός υπευθύνου δημοσίων σχέσεων είναι:
Προώθηση της εταιρικής στρατηγικής που αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη στους πελάτες, του συνεργάτες και το κοινό
Αναγνώριση ζητημάτων που αφορούν την προώθηση και πώς αυτά επηρεάζουν την εταιρεία και τους πελάτες της.
Διακίνηση πληροφοριών προς όφελος των πελατών.
Ανάπτυξη συγκεκριμένων, θεματικών επικοινωνιακών σχεδίων με σκοπό τη διευκόλυνση των επικοινωνιών μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων, μεταξύ της εταιρείας και των διαφόρων εξωτερικών συνεργατών και μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της.
Προσέλκυση νέων πελατών.


Μία ημέρα στη ζωή των εργαζομένων αυτού του επαγγέλματος
Μία ημέρα στη ζωή των εργαζομένων αυτού του επαγγέλματος θα περιελάμβανε το γράψιμο άρθρων, και δελτίων τύπου καθώς και την διοργάνωση εκδηλώσεων προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών του οργανισμού.

Ενδιαφέροντα & Δεξιότητες
Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας, τόσο γραπτές όσο και προφορικές, είναι απαραίτητες για αυτό το επάγγελμα, καθώς επίσης και διαπροσωπικές ικανότητες για τη διατήρηση των καλών σχέσεων με όλους τους φορείς, όπως είναι οι συνεργάτες, οι εργαζόμενοι, οι αρχές ή άλλοι οργανισμοί. Χρειάζεστε:
Πολύ καλή γνώση των πολιτικών προώθησης
Ευχέρεια στην ανάπτυξη και διατήρηση ενός δικτύου συνεργατών και πελατών.
Αναπτυγμένες ικανότητες δημόσιας ομιλίας και παρουσίασης.
Οργανωτικές ικανότητες και πειθώ.
Αναπτυγμένη φαντασία και δημιουργικότητα.
Καλές γνώσεις των εργαλείων και μεθόδων επικοινωνίας.


Επιμόρφωση/Κατάρτιση
Η θέση λαμβάνεται συνήθως από διευθυντές. Πέντε χρόνια σπουδών είναι συνήθως αναγκαία όπως επίσης ένα καλό επίπεδο γνώσεων πάνω στα περιβαλλοντικά ζητήματα.


Οι υποψήφιοι είναι συνήθως απόφοιτοι κολεγίων με ειδίκευση στις επικοινωνίες ή τις πολιτικές επιστήμες ή έχουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση στις κοινωνικές επιστήμες, όπως είναι τα οικονομικά ή η διοίκηση. Μπορεί επίσης να είναι επαγγελματίες οι οποίοι είναι πτυχιούχοι εμπορικών σχολών με ειδίκευση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη (CSR).






Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων




Ιστορική αναδρομή του επαγγέλματος:






Η επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων υπάρχει με ιστορικά ντοκουμέντα από το 1903 .Οι δραστηριότητες αυτής της επιστήμης χαρακτηρίστηκαν Δημόσιες Σχέσεις από τονIvy Lee και τον Edward Bernays . Ο “πατριάρχης” των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα είναι ο Μάνος Παυλίδης.






Τα καθήκοντά των Διευθυντών Δημοσίων Σχέσεων περιλαμβάνουν συνήθως:






· Να σχεδιάζουν και να συντονίζουν δραστηριότητες σχετικές με τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησης ή του οργανισμού.


· Να διαπραγματεύονται τα συμβόλαια διαφημίσεων με τους αρμόδιους των εφημερίδων, των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, των αθλητικών και πολιτιστικών οργανισμών και των διαφημιστικών πρακτορείων.


· Να σχεδιάζουν και διευθύνουν προγράμματα πληροφορικής για την ενημέρωση των νομοθετών, των ΜΜΕ και του κοινού σχετικά με τον προγραμματισμό, τα αποτελέσματα και τις απόψεις της επιχείρησης ή του οργανισμού.


· Να διευθύνουν δραστηριότητες χορηγιών – χρηματοδοτήσεων, εράνων για εκπαιδευτικούς, ανθρωπιστικούς και άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.


· Να ελέγχουν τις δαπάνες και διασφαλίζουν την αποτελεσματική χρήση των πόρων.


· Να συγκροτούν και διευθύνουν λειτουργικές και διοικητικές διαδικασίες.


· Να σχεδιάζουν και διευθύνουν την καθημερινή λειτουργία.


· Να επιβλέπουν την επιλογή, την εκπαίδευση και την απόδοση του προσωπικού.


· Να εκπροσωπούν το τμήμα στις συναλλαγές του με άλλα τμήματα του οργανισμού ή με εξωτερικά σώματα.


· Την επιτέλεση σχετικών καθηκόντων.


· Να επιβλέπουν άλλους υπαλλήλους.






Σε μια σοκολατοβιομηχανία ο Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων είναι υπεύθυνος για:






· Την προώθηση έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού καθώς και την ενημέρωση της ιστοσελίδας της σοκολατοβιομηχανίας, όπου περιγράφονται οι δραστηριότητες και η προσφορά της βιομηχανιας στο κοινωνικό σύνολο.


· Την προβολή των μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος, που εφαρμόζει η βιομηχανία, στα ΜΜΕ.


· Τη δωρεά προϊόντων από την παραγωγή για φιλανθρωπικό σκοπό και τη δημοσιοποίηση της ενέργειας αυτής.


· Τη διοργάνωση γιορτής για τα παιδιά των εργαζόμενων με την ευκαιρία του νέου έτους.


· Το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (ή ο Διευθυντής) σε συνεργασία με το τμήμα Μάρκετινγκ, συμμετέχει στο σχεδιασμό του σήματος της εταιρείας.

















· ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ


· ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ


· ABOUT


· ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 2015-2016


· ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


· REVOLUTION


· ΕΕΔΣ


· Δ/Σ


· PR


· ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


· ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΕ


· ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ


· FACEBOOK


· START UP


· ΔΣ ΑΝΟΔΟΣ


//


you're reading...


ΒΙΒΛΙΟ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ, ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων . Καθήκοντα – Υποχρεώσεις – Αρμοδιότητες – Προσόντα .


POSTED BY GEORGEPAPA30 ⋅ ΜΑΡΤΙΟΥ 2, 2012 ⋅ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ


FILED UNDER ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ


Μάθετε τα Πάντα για τον Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων :


Στα Σεμινάρια μας http://goo.gl/b4SIA


Ο Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων απο ιεραρχικής τοποθετήσεως ανήκει στο επιτελείο του οργανισμού κοντά στη διοίκηση κα ειδικότερα στον επικεφαλής ,στον οποίο απευθείας αναφέρεται .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων πρέπει να έχει γνώσεις ειδικές και γενικές .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων ερευνά , μελετά , προγραμματίζει , εκτελεί επάνω σε θέματα που βρίσκονται σε πεδία που έχουν συνάρτηση με την ανθρώπινη συμπεριφορά .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων εκτελεί στην πράξη τα λεγόμενα του .


Προσπαθεί να πετύχει μέσω του διαλόγου , της ελεύθερης κρίσης και της θεληματικής συμμετοχής να προτρέψει τα άτομα σε ένα συγκεκριμένο είδος συμπεριφοράς , να πάρουν εκείνη τη θέση ( attitude ) και να προβούν σε εκείνες τις ενέργειες που προβλέπονται από το Πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς στις νέες εξελίξεις , να μελετά την ανθρώπινη συμπεριφορά και να παρατηρεί παγκοσμίως τις τάσεις .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων πρέπει να αγαπά τους ανθρώπους και να αισθάνεται πως είναι έτοιμος να τους υπηρετήσει .


Στα έμφυτα προσόντα του συγκαταλέγονται το να είναι ευφυής , δυναμικός , απλός , υπομονετικός , ηθικός , ειλικρινής , αξιόπιστος , ακέραιος .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων πρέπει να μπορεί να προσεγγίσει ψυχικά τους ανθρώπους , ώστε να κατανοεί τις ανάγκες και τις τάσεις των ομάδων και των ανθρώπων με τους οποίους επικοινωνεί .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων πρέπει να δημιουργεί την κατάλληλη εικόνα για τον ίδιο και για την προσφορά του .


Το πρώτο στοιχείο για τη δημιουργία κατάλληλης εικόνας , είναι το γόητρο .Δεν απονέμεται αλλά κατακτάται από τον τρόπο συμπεριφοράς του επαγγελματία .Κανένας νόμος ή διάταξη δεν απονέμει γόητρο παρά μόνο η αξία του Συμβούλου .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων με υψηλό γόητρο συνεργάζεται αποτελεσματικά με κάθε επαγγελματία .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων πρέπει να διακρίνεται για τον επαγγελματισμό του .


Επίσης να προβλέπει τις πιθανές τάσεις και κατευθύνσεις .Να μπορεί να δεί το μέλλον και να φαντάζεται .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων πρέπει να σέβεται τον άνθρωπο , να μην επιζητά τον έπαινο αλλά να πράττει πάντα στο έπακρο το καθήκον του .


Στη θέση του Συμβούλου Δημοσίων Σχέσεων δεν μπορεί να βρεθεί ο οποιοσδήποτε εργαζόμενος . Ούτε βέβαια Δημοσιογράφος , αλλά ούτε και στέλεχος προερχόμενο απο τον χώρο της διαφήμισης .Οι δημοσιογράφοι συνηθισμένοι να ασκούν κριτική και να καυτηριάζουν στρέφουν σε άλλα μονοπάτια το ενδιαφέρον και οι διαφημιστές συνηθισμένοι να αυξάνουν τις πωλήσεις δεν ενδιαφέρονται για την αύξηση του γοήτρου της επιχείρησης .


Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων μπορεί να εργάζεται :


1. Με υπαλληλική ιδιότητα .


2. Με συμβουλευτική ιδιότητα ( Consultant ) .


3. Με συμβουλευτική και εκτελεστική ιδιότητα ( Executive ) .


4. Ανάληψη εργασίας κατά περίπτωση .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου